تصاویر اولیه از Galaxy Tab A8 سامسونگ پیش از عرضه رونمایی شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

چندی پیش رندرها و مشخصاتی از گلکسی تب 8 A سامسونگ منتشر شد. طبق گزارشات گلکسی تب ای ۸ از سری تبلت های اقتصادی سامسونگ به شمار می رود که از صفحه نمایش 10.5 اینچی ال سی دی بهره می برد و قیمت آن 260 دلار خواهد بود. طبق گزارشات اخیر وب سایت جی اس ام آرنا، این کمپانی به زودی این محصول را معرفی و عرضه می کند.  همچنین افشاگر معروف ایوان بلاس تصاویری از این تبلت را در توییتر به اشتراک گذاشته است.

تصاویر اولیه از Galaxy Tab A8 سامسونگ پیش از عرضه رونمایی شد
پیش از این رندرهای مربوط به گلکسی تب ای ۸ سامسونگ از سری تبلت های اقتصادی این شرکت به صورت سه بعدی فاش شده بود. گزارش‌های اخیر نیز نشان می دهد این تبلت ماه آینده به صورت انبوه عرضه می‌شود.

پس از اینکه برای اولین بار رندر های سه بعدی از این تبلت منتشر شده بود. مشخصات فنی آن نیز با جزئیات کامل ارائه شد. این تبلت سامسونگ به یک نمایشگر 10.5 اینچی ال سی دی با نرخ نوسازی 90 هرتز و مجهز به فناوری دالبی اتموس در بلندگو های چهارگانه مجهز خواهد بود. تراشه به کار رفته شده در این تبلت نیز از نوع Unisoc Tiger T618 خواهد بود و احتمالاً در دو نسخه یکی با قابلیت وای فای و دیگری LTE به بازار عرضه می شود.

 راس یانگ، مدیرعامل زنجیره تامین صنعت نمایشگر گفته است: این تبلت در اواسط دسامبر به تولید انبوه خواهد رسید. تولید دیگر تبلت های این شرکت به نام های گلکسی تب اس ۸ پلاس و گلکسی تب اس 8 اولترا نیز از اواخر ژانویه آغاز خواهد شد. این تبلت ها احتمالا به صفحه نمایش اولد مجهز هستند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , گوشی هوشمند , افزایش قیمت , بازار موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: